Kerstboomverbranding 2019

Kerstboomvrijwilligers, sponsoren en inwoners, bedankt!

Geachte sponsor, vrijwilliger,  sympathisant  van de VVD Zeewolde,

In de afgelopen jaren hebben we samen met u en alle vrijwilligers en heel veel plezier de jaarlijkse Kerstboomverbranding georganiseerd voor het hele dorp. Die was ieder jaar weer een veel besproken daverend succes mede dankzij uw enorme inzet. Maar zoals u zelf wellicht ook heeft gemerkt is in de loop van de jaren het evenement aanzienlijk gegroeid. Met deze groei zijn de kosten, tijd en moeite fors toegenomen die voor een goedlopende uitvoering van de Kerstboomverbranding nodig zijn.

Helaas hebben we daarom ondanks uw grote inzet met pijn in het hart moeten besluiten de Kerstboomverbranding niet meer te organiseren.

Omdat de kerst al snel nadert en sommigen mogelijk al aan de gang gaan met voorbereidingen voor de Kerstboomverbranding willen wij u nu informeren.

Voor deze kerstboomverbranding hebben we altijd op uw onvoorwaardelijke steun en inzet kunnen rekenen, van zowel uzelf, uw gezinsleden en medewerkers. Ook heeft u allen veel materialen ter beschikking gesteld. De Kerstboomverbranding is dan ook altijd een geslaagd evenement geweest en als VVD zijn we erg dankbaar voor uw inzet!

Nogmaals, zonder u en alle vrijwilligers was dit de afgelopen jaren niet mogelijk geweest. In plaats van dit grote evenement zullen we in de toekomst gedurende het jaar meer afwisselende activiteiten gaan ontwikkelen die nog beter inspelen op de actualiteit.

Denkt u bijvoorbeeld hierbij aan bijeenkomsten zoals die we recentelijk hebben georganiseerd rondom Luchthaven Lelystad. Daarnaast staat er nog het nodige op het programma en daarover hoort u later meer.

Wij gaan verder met ideevorming, bijvoorbeeld gekoppeld aan belangrijke thema's als veiligheid, wonen, recreatie en zijn ook benieuwd naar uw suggesties. We hopen u en alle andere inwoners van Zeewolde in de toekomst nog op vele momenten te ontmoeten.

Nogmaals onze hartelijke dank voor uw geweldige werk de afgelopen jaren bij de Kerstboomverbranding ,

met vriendelijke groet,
VVD Zuiderzee mede namens de fractie VVD Zeewolde